FANDOM

​Nie edytuj tego kurde ;////;

Rodzinka Hirata - jedna z czterech spisqowych rodzinek, założona przez Madokę Hiratę, wraz z Marshallem Nishimoto.

SiedzibaEdytuj

Ów rodzinka zamieszkuje wysoką, trawiastą górę w nieokreślonym miejscu. Na tej górze widnieje wiśniowe drzewko ogrodzone różowym płotem. Pod tym właśnie drzewkiem mają swój dom, normalny jak wszystkie, tyle, że pod ziemią. Well, nie wnikajmy, co z oknami. Obok niego znajduje się niewielki ogródek, kilka krzesełek i stół.

Wnętrze domku... czyli czego nie musisz wiedzieć~Edytuj

Dolne piętroEdytuj

PrzedpokójEdytuj

Przedpokój jest dosyć duży. Ściany pomalowane są żółtą farbą. Obok schodów na drugie piętro znajduje się lampa i miękki fotel, na którym Madoka uwielbia czytać swoje mangi lub przytulać laptopa. Jest w nim wystarczająco dużo przestrzeni do ciungania Marshalla.

KuchniaEdytuj

Kuchnia jest średniej wielkości. Ściany są zielone. Shu uwielbia siedzieć pod kuchennym stołem.

SalonEdytuj

Salon jest duży, ciepły i przytulny. Ściany, podobnie jak przedpokój - są koloru żółtego. Rodzinka zawsze zjada w nim wspólne obiady.

Pokój imprezEdytuj

Pokój imprez, jak nazwa wskazuje - jest pokojem imprez c':. Ściany są czarne, przestrzeń duża, jest duuuużo dyskotekowych lamp i innych światełek, jest też stół, jakaś lada i za nią różne szampony i tęczowe pastylki. Oczywiście, są też fotele dla nietrzeźwych.

Górne piętroEdytuj

Krótko i zwięźle. Pokoje, komputerowa, pokój gier (np. bilard, piłkarzyki, tenis), pokój z mangami i domowe kino. I przed barierką of kors znajduje się ławeczka, szklany stolik i półeczka z mangami. Tyle.Edytuj

CzłonkowieEdytuj

Madoka - najważniejsza osoba w rodzince, jej założycielka. Lubi się rządzić i pomiatać wszystkimi w rodzince. Choć często wydaje się być złośliwa i wymagająca, robi to z sympatii i wszystkich członków darzy zaufaniem i przyjacielską miłością. Choć rodzinka jest niebiologiczna, dziewczyna wszystkich uważa za prawdziwych członków rodziny i stara się zafundować im jak najwięcej rozrywek i miłych chwil. Lubi rozkazywać Marshallowi, często jest dla niego złośliwa, ale traktuje go jak kochanego brata. Nieco dziecinna i nieodpowiedzialna.

Marshall - współzałożyciel, jednakże ma nieco mniejsze prawa niż Madoka. Pełni wszystkie funkcje w rodzince i zapewnia swojej przyjaciółce to, co najlepsze. Mimo, że często uważa ją za nieznośną, to darzy ją przyjacielską miłością i traktuje jak siostrę, troszczy się o nią i poszedłby za nią na koniec świata.

Mari - Mariko. 14-sto letnia dziewczyna, silna, zwykła ruda tsundere. Często wydaje się być niemiła, choć w głębi duszy potrafi zrozumieć drugą osobę. Choć zdaje sobie sprawę ze swoich błędów, nie potrafi ich naprawić. Mimo wszystko kocha swoją rodzinkę na swój sposób. Można powiedzieć, że okazuje uczucia inaczej niż inni. Czasem próbuje być miła i troskliwa, ale nie zawsze jej się to udaje. Ostatnio często rozmawia z Madoką.

Colin - przyjazny, uczciwy chłopak, wiecznie grający na gitarze, chodzący w kapturze. Bardzo łatwo złapać z nim kontakt. Przyjaźni się z Shu i wspiera go zawsze w trudnych chwilach. Mimo wszystko lubi dokuczać Mariko. Doradza Shu, w jaki sposób poderwać rudą tsundere, choć sam osobiście uważa, że do siebie nie pasują i martwi się, że Mari może mocno zranić jego przyjaciela.

Shu - Shuuya. Niski, drobny, bardzo nieśmiały i wrażliwy chłopczyk. Nieszczęśliwie zakochany w Mari. Zdaje sobie sprawę, że jest kompletnym przeciwieństwem swojej miłości, lecz nie zwraca na to zbytniej uwagi. Przyjaciel Colina. Często chowa się pod stołem.

Lou - Louis. Dosyć tajemniczy członek rodzinki. Sporo czasu spędza pilnując drzewka. Nie ma z nikim specjalnie głębokich relacji, po prostu cieszy się z tego, co ma. Rzadko kiedy rozmawia z kimkolwiek, bardzo trudno nawiązuje kontakty, choć wie, że z członkami swojej rodzinki może porozmawiać o wszystkim. Zawsze stoi na uboczu. Czasem jest złośliwy.

Dalsze info kiedyś.

Sprawdź, kim jesteś z rodzinki Hiraty!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki