FANDOM

Kazuchi - Jedna ze spisqowych rodzinek. Nigdy nie jest stała, więc nie oczekuj że Tinacz w końcu będzie zdecydowany. Ta rodzinka ma za sobą wiele przeżyć, głównie związanych z przeszłością Kurome czyli głównej członkini i jej brata. Jego nie darzy nienawiścią.

A więc, przejdę do krótkiego opisywania członków rodzinki:

Kurome: Jak już wcześniej wspomniano jest główną członkinią rodzinki. Inaczej znana jako: Tina, Jocelyne i ma jeszcze kilka imion. Mimo, że jest najmłodsza w rodzince (13lat) i często zachowuje się jak nieogarnięte dziecko, to czasem potrafi być poważna. Jej nastroje drastycznie się zmieniają. Mimo, że często traktuje swoich chłopców jak śmieci, to bardzo ich kocha i nie może bez nich żyć. Uważa, że nikt nie ma pojęcia o jej przywiązaniu. 

Rocky: Szesnastoletni brat Kurome. Praktycznie jest psem, ale jego dusza została przeniesiona do zwierzęcia. Teraz może zamieniać się w psa i człowieka. Nie potrafi mówić i nie zna języka migowego. Nauczył się pisać, lecz mało kto potrafi się doczytać. Jego charakter często się zmienia. Ogólnie chyba uważany jest za tsundere. Nie okazuje uczuć, gdy jest w towarzystwie innych osób niż Kurome i Hyu. Wykonuje każdy rozkaz siostry. Doskonale strzela pistoletem i posługuje się również nożami. Na każdym kroku jest gotowy obronić Kurome i nie pozwoli aby ktoś ją skrzywdził. Nic nie pamięta z przeszłości, a gdyby sobie przypomniał czuje ogromny ból.

Hyuubato: Zazwyczaj mówią na niego Hyu. Ma 15 lat i jest chłopakiem Kurome. Nic nie wie o tym co skrywa i nie ma też pojęcia co robi w tej rodzince. Został po prostu zaciągnięty przez Kurome. Zapoznał się z nią w szkole. Dziewczyna macała mu włosy i uczesała twarz. Teraz ma przez to blizny na twarzy. Lubi siedzieć sam i nic nie robić. Mimo to jest silny i gdyby chciał mógłby posprzątać dziesięć zaśmieconych domów. Ma raczej napięte stosunki z Rockym. Nigdy nie mówi co czuje.

Dom:

 Miejsce w którym mieszkają to zwykły jednorodzinny, dwupiętrowy dom.

Pierwsze piętro: Tutaj zwykle przesiadują. Na wprost jak się wchodzi widzi się trzy drzwi prowadzące do pokoi członków rodzinki.(dane pokoje będą opisywane w osobnych artykułach o postaci). Po prawej stronie stoi okrągły stół z czterema krzesłami. Obok połączona z pokojem kuchnia gdzie oczywiście znajduje się lodówka, zmywarka, kuchenka i kilka innych szafek. Na ścianie od strony wejścia znajduje się małe okno. Również po lewej stronie pokoju, dalej znajduje się małe przejście, które prowadzi do drzwi od dość dużej, często niezadbanej zbytnio łazienki. Po lewej stronie pokoju od strony wejścia znajdują się schody prowadzące na górę. Obok, za schodami stoi duża, czerwona kanapa, a na ścianie wisi duży, plazmowy telewizor. Przed kanapą stoi mały stolik, a pod nim dywan, a pod dywanem znajduje się wejście do piwnicy w której znajduje się sala tortur. Obok stoi szafa z książkami i różnymi pamiątkami.

Drugie piętro: Jak na razie są tam same śmieci i pudła

Za domem rośnie duży, ciemny las. Jeśli ktoś niedoświadczony tam wejdzie to nie znajdzie wyjścia. Nanananananananananananannnnnn, jak już wcześniej wspomniano to nie jest stałe i jeszcze dużo będzie się zmieniać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki