FANDOM

UWAGA!!!

Ten artykuł jest formą brudnopisu, nie edytuj go bez zgody autora!

Yoshizaki
Właściciel Śmietan
Członkowie

Shiro Yoshizaki

Kazuyuki Yoshizaki

William Steel

Cornelius Hunter/White

Elizabeth Rose

Felix Faust Miller

Założyciel/e

Shiro Yoshizaki

Kazuyuki Yoshizaki

William Steel

Kapitanowie Shiro Yoshizaki

Kazuyuki Yoshizaki

Miejsce zamieszkania Jaskinia na górze, w kraju trawy, niedaleko za krainą Spisqowców

Rodzinka Yoshizaki - "rodzina" założona przez Kazu i Shiro Yoshizaki oraz Will'a Steel.

BLABLABLA

Członkowie

  • Shiro Yoshizaki

Współkapitan. Formalna współwłaścicielka Jaskini (razem z Kazu). Miła, wdzięczna, łatwowierna, pomocna, wkurzająca, nieco dziecinna, zbyt wesoła i trochę szalona. Czasem bierze rzeczy zbyt poważnie, a czasem zbyt lekko. Stara się, żeby atmosfera w Rodzince była ciepła i przyjazna. 

Relacje z innymi członkami:

Kazu - kuzyn, ale jak brat bliźniak, znają się całkowicie i rozumieją bez słów. Shiro zawsze potrafi go rozśmieszyć, a Kazu zawsze potrafi przyprowadzić ją do porządku.

Will - kocha go jak brata, znają się od dawna i uwielbiają razem śmieszkować z Kazu. Zawsze może z nim porozmawiać, i często to robi. Od jakiegoś czasu zaczął trochę dziwnie zachowywać się w jej obecności - Shiro nie wie o co mu chodzi i trochę ją to smuci.

Cory - najlepszy ogrodnik ever. I kucharz. I pokojówka. I pielęgniarka. Ogólnie kura domowa. Troszkę jak matka, tylko trochę bardziej szalona i męska xDD Jest super, dopóki się nie wkurzy (kiedyś napiszę w osobnym artykule jak to zrobić). Zawsze gotuje tak, aby każdemu pasowało, co nie jest proste, bo niektórzy członkowie są dosyć wybredni. Czasem przyprowadza swoje siostry, które są bardzo urocze, miłe i pomocne. 

Elizabeth - Shiro z mang wie, że Elizę można spokojnie nazwać tsundere. Ela często jest bardzo niemiła, ale Shiro to nie obchodzi, bo wie, że w głębi serca jest bardzo troskliwa i wrażliwa. Śnieżynka często bawi się z nią w "przebieranki" (czyt. jest wykorzystywana przez Elizę jako modelka, ubiera uszyte przez nią ubrania). Gadają ze sobą o typowo babskich sprawach. Często narzekają na chłopców, bo są jedynymi dziewczynami w Rodzince.

Felix - Shiro kiedyś trudno było się z nim zaprzyjaźnić, ale teraz ich relacje trochę się ociepliły. Jest strasznie strachliwy, płaczliwy i ma bardzo niskie mniemanie o sobie, co czasem bywa problematyczne. Mimo tego Shiro stara się mu pomagać jak może. Czasem bywa dla niego trochę złośliwa, lub - jak inni członkowie Rodzinki - lekceważy go. 

  • Kazuyuki Yoshizaki

Współkapitan. Formalny i praktyczny współwłaściciel Jaskini (razem z Shiro). Na pierwszy rzut oka trochę oziębły, złośliwy, nieczuły i ignorancki. Ci, którzy znają go bardziej wiedzą, że potrafi być miły, pomocny i troskliwy. Jest bardzo podejrzliwy i trudno zdobyć jego zaufanie. Zawsze ma wszystko pod kontrolą. Nauka zawsze dobrze mu szła i był świetny w sportach, ale za to często trudno jest mu zrozumieć zachowanie i uczucia innych.

Relacje z innymi członkami:

Shiro - kuzynka, ale jak siostra bliźniaczka, znają się całkowicie i rozumieją bez słów. Jest dla niego bardzo ważna. Często musi naprawiać jej błędy i pilnować jej, ale nie uważa tego za stratę czasu. Zawsze może z nią porozmawiać, zarówno na te poważne, jak i głupie tematy.

Will - jak brat. Znają się od dawna i nie licząc Shiro jest jego najlepszym przyjacielem. Ufa mu i dobrze się rozumieją. Mają podobne zainteresowania i poglądy na wiele rzeczy, pomimo czego bardzo się różnią. Kazu zna parę największych sekretów Willa, o czym sam Will nie wie. 

Cory - Pomimo, że jest Cornelius od niego o prawie cztery lata starszy, rozmawia z nim bez skrępowania. Zawsze tak było. Jest bardzo zaufanym członkiem Rodzinki - również formalnie. Kazu bardzo lubi potrawy gotowane przez Corneliusa. Ufa mu i akceptuje go jako członka Rodzinki.

Elizabeth - trochę dziwna, tsunderę, często irytująca. Bywa, że zaprzecza sama sobie, co bardzo denerwuje Kazu. Często kłócą się o drobne sprawy. Kiedy Will i Shiro widzą ich sprzeczki, zawsze chichoczą, przewracają oczami i "mrugają do siebie porozumiewawczo", co również jest strasznie irytujące. Mimo tego Kazu ma do Eli pewien szacunek. 

Felix - to Kazu postanowił, że Felix powinien być członkiem Rodzinki, chociaż od tamtego czasu ich relacje niewiele się zmieniły. Kazu nigdy do końca mu nie ufał. Jednak widzi, że Felix żałuje i daje mu szansę na normalne życie w Rodzince. Kazu często go lekceważy lub przedrzeźnia, czego oczywiście Shiro nie pochwala, więc nie robi tego zbyt często. Pomaga mu, kiedy tego potrzebuje i często musi przyprowadzać go do porządku.

  • William Steel
  • Cornelius Hunter/White
  • Felix Faust Miller
  • Elizabeth Rose

Więcej z Fandomu

Losowa wiki